ליבו של העובר חדל לפעום; התשובה נמצאה במזוזה

בנצי לייזרוביץ No Comments on ליבו של העובר חדל לפעום; התשובה נמצאה במזוזה

אברך מהצפון בדק את מזוזות ביתו לאחר שליבו של העובר חדל לפעום – הבדיקה העלתה ממצא חריג, אך למרה הצער זה כבר היה מאוחר. והמסר שלו לקוראים: "אם משהו לא טוב, לפשפש במעשים"

13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

סיפור מפעים שהגיע למערכת 'קול חי': אברך ממצפון הארץ ואשתו ההרה התבשרו כי העובר לא דופק. לאחר שהחליטו לבדוק את המזוזות בבית התברר שהמילה 'לבבכם' כתובה פעמיים. למרבה הצער, זה כבר היה מאוחר מידי.

כך מתאר האברך שמואל ל'קול חי' את השתלשלות המקרה: "אשתי הייתה בחודש השלישי בהריון, הלכנו לבדיקות בקופ"ח לפני שבועיים וחצי ואמרו לנו שאין דופק לעובר ושלחו אותנו לביה"ח. בביה"ח אמרו שיש דופק חלש ואיטי, וביקשו שנבוא בעוד שבוע לבדיקות חוזרות. לאחר שבוע הגענו שוב לקופ"ח ואמרו שעדיין אין דופק. שוב הגענו לביה"ח וגם שם אמרו שכבר אין מה לעשות וכך היה".

"לאחר יומיים", הוא ממשיך מספר "נסעתי לגאון הרב יצחק דוד גרוסמן שליט"א, רבה של מגדל העמק וסיפרתי לו את הסיפור. הוא אמר לי 'לך תבדוק את המזוזות בבית' וכך עשיתי. היום (חמישי) הגיעו התשובות מהבדיקה והתגלה שפעמיים מופיעה המילה 'פן יפתה לבבכם', אני ואשתי הבנו הכל מיד. יתכן ואם היינו עושים את בדיקת המזוזות לפני כן, המצב היה אחרת".

ומה המסר שלו לקוראי ומאזיני 'קול חי'?

"אנחנו מאמינים שכל מה שעושה ה' הכל לטובה. אין לנו שום שאלות על הקב"ה. ואם אתה רואה שמשהו לא הולך כשורה, לא כמו שאתה רוצה, תפשפש במעשים, תעשה בדיקה לראות מה לא טוב, ולשנות את המעשים לטובה".



0 תגובות